ارسال رایگان به سراسر کشور برای سفارش های بیش از 100 هزار تومان

محصولات جایگزین

فلش مموری لایتینگ سن دیسک مدل iXPAND FLASH DRIVE ظرفیت64 گیگابایت

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: ,
برند: SanDisk
برند: SanDisk

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

14 People watching this product now!

پرداخت آنلاین

پرداخت درگاه یا کارت به کارت

ارسال سریع

ارسال سریع کالاها

ضمانت اصالت

تضمین اصالت کلیه کالاها

توضیحات

فلش مموری لایتینگ سن دیسک مدل iXPAND FLASH DRIVE ظرفیت64 گیگابایت

فلش مموری های لایتینینگ دارای دوسری بوده که یک سر آن دارای کانکتور لایتینینگ برای اتصال به گوشی های آیفون و یک سر آن مجهز به کانکتور USB برای اتصال به لپ تاپ یا کامپیوتر است. فلش های لایتینیگ بسیار شبیه به فلش های OTG  هستند با این تفاوت که فلش های لایتینیگ به جای استفاده از کانکتور Type-C  وType-B از کانکتور لایتینیگ استفاده می کنند ، در واقع توسط همین کانکتور است که می توانند به گوشی های آیفون متصل شوند. تنها لازمه ی شروع کار کردن با فلش مموری مخصوص آیفون، نصب برنامه مخصوص است. زمانی که فلش لایتنینگ را به گوشی آیفون متصل کنید، یک پنجره روی گوشی باز می شود که اجازه ی نصب برنامه را می گیرد. بعد از اینکه برنامه مخصوص را روی گوشی نصب کردید، می توانید از اطلاعات درون فلش استفاده کنید و اطلاعات داخل گوشی را به فلش منتقل کنید و یک نسخه پشتیبان از آیفون خود تهیه کنید. در میان برندها و مدل های مختلفی که روانه بازار شده اند، فلش مموری های SanDisk iXpand در ظرفیت های متفاوت، می توانند بهترین انتخاب شما برای اتصال به گوشی های آیفون باشند.

فلش مموری لایتینینگ سن دیسک مدل iXPAND FLASH DRIVE با ظرفیت64 گیگابایت، یک فلش مموری بسیار کاربردی به خصوص برای کسانیست که آیفون ، آیپد و یا آیپاد دارند، زیرا به راحتی با گوشی های اپل سازگار بوده و اطلاعات را جابجا می کنند. این فلش مموری دارای طراحی بسیار جالب و بدنه انعطاف پذیر جهت اتصال آسان تر می باشد، زیرا وقتی به گوشی وصل می شود یک سر دیگر آن زیر موبایل قرار گرفته و استفاده از گوشی را در هنگام اتصال فلش به موبایل راحت تر می کند.

دارای دو رابط USB 3.0 و لایتنینگ است که با کمک این دو رابط می توانید به راحتی تمامی اطلاعات خود را از تلفن همراه به لپ تاپ و یا از لپ تاپ به تلفن همراه خود انتقال دهید. این فلش مموری دارای نرم افزار مدیریت فایل ها برای سیستم عامل IOS است. اجرای فایل ها در آیفون و یا آیپد خیلی سریع انجام می شود، فقط کافیست که  برنامه Ixpand Drive را از آپ استور دانلود کنید و بر روی گوشی و یا تبلت خود نصب نمایید. در واقع این برنامه مدیریت تصاویر و فیلم های شما را آسان می کند و به شما امکان می دهد که فرمت های ویدیویی (MP4, MOV) را مستقیما از درایو تماشا نمایید.

یکی از ویژگی های دیگر این فلش مموری امکان بک آپ گرفتن کلی از فیلم ها، عکس ها و مخاطبین می باشد و در واقع نیازی نیست که به صورت دستی تنظیم نمایید که از چه تصاویری می خواهید پشتیبان بگیرید، هر زمانی که فلش iXpand را وصل نمایید شروع به کار می کند. این فلش مموری دارای 36 ماه گارانتی شرکت ایران رهجو است.

توضیحات تکمیلی
برند

مدل

GN6NN,iXpand

ظرفیت

64 گیگابایت

رابط

USB 3.0, لایتنینگ

ابعاد محصول

17.2×60.4×12.1میلی متر

وزن

5.3گرم

ولتاژ ورودی

5 ولت

مقاوم در برابر ضربه

نیست

مقاوم در برابر آب

نیست

منبع تغذیه

پورت USB

قابلیت اتصال

به آیفون و آیپد

توضیحات

دارای بدنه انعطاف پز جهت اتصال آسان تر, دارای نرم‌افزار مدیریت فایل‌ها برای سیستم عامل IOS, قابلیت تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار از فیلم ها، عکس ها و مخاطبین

جنس بدنه

پلاستیک

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

برند: SanDisk

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

Shopping cart
Instagram
Shop
0 items Cart
My account