[vc_row][vc_column][vc_column_text]

شرایط و ضوابط بازگشت کالا

تحویل کالاهای سفارش داده شده دقیقا طبق دستور خواسته شده به مشتریان عزیز و جلب رضایت ایشان همواره از اهداف فروشگاه اینترنتی رادک بوده است. در همین راستا این مجموعه کوشیده است با همکاری تأمین­‌کنندگان معتبر کشور و فراهم نمودن بهترین روش های بسته بندی کالا و انتخاب سیستم های حمل و نقل ایمن و قابل اطمینان، کالاهای خریداری شده را با تضمین سلامت و اصالت فیزیکی به دست مصرف کنندگان گرامی برساند. با این حال ممکن است مشتریان عزیز در فرآیند خرید و تحویل کالا با مسائلی رو به رو شوند که خدمات پس از فروش و امور مشتریان فروشگاه اینترنتی رادک می کوشد تا مطابق شرایط ذیل اقدامات لازم را جهت رفع  مشکلات احتمالی به عمل آورد.

­

بازگشت محصول به یکی از دلایل انصراف مشتری از خرید یا نقص و اشکال کالا در صورت دارا بودن شرایط زیر قابل انجام است :

در خصوص کالاهای برقی که نیاز به فرصت تست دارند، ۷ روز مهلت زمانی جهت بازگشت کالا در نظر گرفته است که رعایت شرایط مندرج در بندهای آتی به منظور مرجوع نمودن کالا ضرورت دارد این بخش بخاطر دوستانی است که خارج ازتهران هستند و تبیعتا سفارش آنها دیرتر به دستشان می رسد. اگر در محدوده تهران هستید در صورت عیب کالا در همان ساعات اولیه نهایتا طی 24 ساعت با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید . در صورتیکه در سایر شهرها کالا را تحویل گرفته اید حتما پس از تایید بخش پشتیبانی برای برگشت کالا ، حتما در همان روز کالا برگشت داده شود و فاصله زمانی قابل قبول نخواهد بود . 

لوازم خانگی غیر برقی، لوازم شخصی برقی و غیر برقی، کالای خواب ،  عطر و ادکلن، کالاها و لوازم الکترونیک ، قطعات داخلی کامپیوتر، کارتریج و مانند آن؛ محصولات گروه فرهنگ ­و­ هنر مانند ، لوازم التحریر و …؛ محصولات گروه مد و لباس مانند لباس زیر، گن و زیرپوش، لباس راحتی ، جوراب  … و همچنین کالاهایی که به عنوان هدیه برای شما ارسال گردیده است، دارای گارانتی سلامت و اصالت فیزیکی کالا بوده و مشمول ۷ روز زمان بازگشت کالا نمی­ گردند.

در خصوص کالاها و لوازمی که می بایست توسط نصاب در محل مورد نظر شما نصب گردند (مانند: یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروویو و مانند آن)، لازم است هرگونه ثبت ایراد و درخواست مرجوعی با پیوست تائیدیه کتبی نصاب، ممهور به مهر خدمات پس از فروش شرکت پشتیبانی کننده، برای واحد امور مشتریان Radek برسانید تا به سرعت رسیدگی شود. 

توجه: لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، نشانی یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش شدن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. اگر کالای ارسال شده، باز و استفاده شده باشد، تحت هیچ شرایطی  امکان مرجوع شدن نخواهد داشت

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا- حتی در بسته بندی- امکان استفاده از این خدمات را از بین خواهد برد.

در خصوص کالاهای گروه پوشاک رعایت نکات ذیل الزامی می باشد:

جهت استفاده از گارانتی سلامت و اصالت فیزیکی و یا تعویض سایز کالا، می بایست حداکثر ظرف مدت ۸ ساعت پس از تحویل کالا، درخواست خود را از طریق یکی از روش های ارتباط با کارشناسان امور مشتریان که در قبلاً به آن ها اشاره شده است، با ذکر شماره پیگیری به واحد امور مشتریان اطلاع دهید. لازم به ذکر است که کالا باید در وضعیت نو بوده و آثار استفاده مانند لک، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن، جدا شدن مارک، جدا شدن دکمه و سایر ملحقات آن، بر روی کالا وجود نداشته باشد.

جهت  بازگرداندن کالا، می بایست کالا­ در کارتن اصلی خود (بدون نوشتن توضیحات بر روی کارتن اصلی کالا) به همراه تمامی متعلقات و هدایا، در جعبه ای جداگانه بدون اینکه در عملیات حمل و نقل آسیبی به کالا و بسته بندی اصلی آن وارد گردد، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به آدرس ذکر شده بر روی بسته به همراه رسید پستی کالا مرجوع گردد. بهتر است جهت پیگیری، عکس و یا کپی رسید مذکور را نزد خود نگه دارید.

  در خصوص گروه کالاهایی که شامل ۷ روز ضمانت بازگشت کالا می باشند (یعنی کالایی که دچار شکستگی ، ایراد فیزیکی ، فنی یا ساختاری باشد )می بایست مشتریان گرامی ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از روش های ذیل با کارشناسان امور مشتریان رادک تماس حاصل نمایند:

  کاربران گرامی رادک شما می توانید در تمامی روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته با واحد امور مشتریان به شماره ۸۸۸۰۰۷۷۵ – ۰۲۱ ، ۸۶۰۳۶۸۳۳ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

در خصوص ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده

  ایراد یا اشکال فنی می بایست حداکثر ظرف مدت زمان 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری، به واحد پشتیبانی رادک اعلام گردد.

  ایراد و اشکال ­های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن) که به علت استفاده ناصحیح مشتری بر روی کالا ایجاد می­ گردد، مشمول سرویس خدمات استرداد کالا نخواهد شد.

 استفاده ناصحیح پس از تحویل کالا عبارت است از هرگونه بکارگیری مغایر با توصیه های شرکت سازنده (قید شده در دفترچه راهنما) از جمله: حمل، جا به­ جایی و نگهداری ناصحیح ­کالا، نصب و راه اندازی و اعمال تنظیمات توسط افراد غیر متخصص، کاربرد غیر معمول و … .

  مغایرت در مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالا با اطلاعات مندرج در سایت رادک

 ملاک مغایرت کالا، عدم تطابق مشخصات فنی درج شده آن کالا در سایت رادک می باشد. عدم تطابق کالای خریداری شده با عکس آن در وبسایت، مغایرت محسوب نمی­ گردد.

 در صورتی که تشخیص مغایرت بدون بازکردن بسته بندی کالا امکان پذیر باشد، بازپس­‌گیری­ کالا صرفاً با استرداد آن به صورت باز نشده (آکبند) میسّر خواهد بود. بنابراین توصیه می­ شود قبل از باز نمودن پلمپ و بسته بندی کالا، مشخصات مندرج بر روی آن با کالای سفارش داده شده تطبیق داده شود.

  چنانچه مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی اصلی کالا قابل تشخیص باشد، مشتری می ­بایست جعبه و کارتن اصلی را نگهداری و کالا را جهت استرداد در آن قرار دهد. مغایرت کالا با اطلاعات مندرج در سایت رادک باید نهایتاً ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا با استفاده از روش های پیش ­بینی شده، به اطلاع پشتیبانان رادک برسانید و در صورت تایید بخش پشتیبانی طی 24 ساعت اولیه کالا توسط پست برگشت داده شود. 

با سپاس

مدیر خدمات مشتریان رادک[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]