چگونه در Radek ثبت نام کنم؟

همراهان گرامی Radek برای ثبت نام و عضویت در سایت تنها کافی است که بر روی گزینه ورود/ثبت نام در بالای صفحه کلیک کنید . میتوانید با استفاده از ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید. گزینه های کلمه کاربری و رمز عبور خود را کامل کنید  و بر روی گزینه ورود کلیک کنید تا نام کاربری و رمز عبور شما ثبت شود. پس از آن ایمیلی از طرف فروشگاه اینترنتی Radek دریافت خواهید کرد که تأیید ثبت نام و نام کاربری شماست.

رمز عبور خود را فراموش یا گم کرده اید؟

روی گزینه “رمز خود را گم کرده اید ” کلیک کنید. صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید  نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید. سپس بر روی گزینه باز گردانی گذر واژه کلیک کنید . یک لینک برای ساختن رمز جدید در ایمیل خود دریافت خواهید کرد و از آن طریق می توانید به رمز عبور جدید دسترسی داشته باشید

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

پس از ورود به حساب کاربری تان از روی گزینه پیشخوان حساب کاربری تان می توانید آخرین سفارش ها را ببینید ، به راحتی آدرس حمل و نقل و صورت حساب را مدیریت کنید و اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور را تغییر دهید.

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی و بدون ایجاد حساب کاربری ثبت کنم؟

خیر – امکان سفارش تلفنی وجود ندارد . اما از پشتیبانان Radek  می توانید برای ایجاد حساب یا ثبت سفارش کمک بگیرید  تا راهنمای شما باشند.

امکان ویرایش و ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟

تا پیش از ثبت نهایی سفارش و دریافت کد پیگیری مرسوله که متعاقباً پس از ثبت سفارش برای شما پیامک و ایمیل می شود شما میتوانید سفارش خود را ویرایش کنید.برای لغو سفارش با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید تا پشتیبانان سایت Radek لغو سفارش را انجام دهند .

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد حساب کاربری سایت Radek  شوید. روی گزینه سفارش ها  کلیک کنید. در این قسمت میتوانید جزییات سفارش خود از جمله مراحل ارسال سفارش خود را ببینید و پیگیری کنید.

چطور می توانم سفارش خود را مرجوع کنم؟

همکاران Radek در بخش خدمات پس از فروش Radek  ایرادات مطرح شده جهت ارجاع کالا را بررسی می کنند . پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه بحساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود. پشتیبانان سایت Radek شما را در تمامی مراحل همراهی می کنند.

برای ثبت سفارش باید چکار کنم؟

همراهان گرامی Radek برای ثبت سفارش کافی است وارد حساب کاربری خود شوید. کالای مورد نظر را انتخاب کنید و روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید . در خاطر داشته باشید که حتی اگر در ابتدای امر حساب کاربری ایجاد نکرده باشید میتوانید با انتخاب کالا و افزودن به سبد خرید مشخصات خود را وارد کنید تا بعد از ثبت سفارش برای شما حساب کاربری ایجاد شود .

سفارش من چه زمانی به دستم می رسد؟

کاربران گرامی  سایت Radek اگر شما سفارش خود را تا ساعت ۱۳ ثبت کنید و در تهران باشید سفارش خود را در همان روز و ۳ ساعته یا هر زمان دیگری که خودتان درخواست داشته باشید تحویل می گیرید . برای دوستانمان که در شهرستان هستند، اگر تا قبل از ساعت ۱۳ ثبت سفارش انجام شود  همان روز به پست تحویل داده می شود که پس از ۲ الی ۳ روز کاری کالای خود را دریافت خواهند کرد. همکاران Radek به محض تحویل کالا به پست شماره رهگیری مرسوله را از طریق  پیامک  به اطلاع شما می‌رسانند تا بتوانید از زمان دریافت کالا و مراحل انجام کار مطلع شوید . شرایط تحویل کالا در شهرستان در بخش قوانین وب سایت ذکر شده است .

ارسال سفارشات حجیم و سنگین به روش باربری چگونه است؟

لوازم خانگی سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد . هزینه دریافتی از مشتری بابت باربری کالای سنگین به صورت پس کرایه به شرح جدول ذیل می باشد:

اجاق گاز، کولر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … یخچال و فریزر ساید‌بای‌ساید
۸۰,۰۰۰ – ۴۰,۰۰۰ تومان ۱۰۰,۰۰۰ – ۷۰,۰۰۰ تومان ۱۵۰,۰۰۰ – ۱۰۰,۰۰۰ تومان

مبالغ بارنامه شامل مالیات بر ارزش افزوده طبق نرخ مصوب سازمان امور مالیاتی بوده که در بارنامه درج خواهد شد.  توزیع محمولات خارج از محدوده شهری صرفاً پس از استعلام از واحد پیگیری و تعیین مبلغ خارج از محدوده؛ با هماهنگی صورت خواهد پذیرفت.

پرداخت هزینه سفارش به چه صورت است؟

همراهان گرامی Radek پس از ثبت سفارش می توانند از طریق درگاه بانک ملت اقدام به پرداخت هزینه کنند . متاسفانه به علت وجود بیماری کرونا و تلاش برای جلوگیری از انتقال این بیماری دستگاه پوز سیار ارسال نمی شود و امکان دریافت پول نقد هم نمی باشد بدین واسطه امیدواریم از خطرات ممکن جلوگیری کنیم و هر چه زودتر رهایی از این بیماری را مشاهده کنیم . در نظر داشته باشید که تمامی کاربران Radek می توانند پرداخت کارت به کارت یا واریز به حساب بانکی را هم انتخاب کنند.

به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

در صورتی که سفارش شما یکی از شرایط زیر را دارد ، امکان پرداخت نمودن وجه سفارش در محل وجود ندارد اگر

مبلغ سفارش شما بیشتر از ۳ میلیون تومان است یا کالای شما جزء لوازم سنگین و حجیم  است و یا سفارش شما با پست یا باربری ارسال میشود.

پرداخت اینترنتی به چه صورت است؟

کاربران گرامی Radek  می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز به اطلاعات زیر دارید :

  • شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )

۲-رمز دوم پویای کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم پویا (رمز یکبار‌مصرف خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. در مرحله پرداخت در درگاه اینترنتی میتوانید با زدن دکمه دریافت رمز پویا، رمز یکبار‌مصرف اینترنتی خود را دریافت نمایید. همچنین میتوانید از اپلیکیشن های رمزساز یا همراه بانک خود جهت دریافت رمز پویا اقدام فرمایید.

  • CCV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
    ۴- تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.

چرا برخی از کالاها را نمی توانم در سبد کالا قرار دهم؟

اگر کالایی در سایت نا موجود شده باشد امکان قرار دادن در سبد خرید را ندارد . اطلاعات برخی کالاها هم در حال به روز رسانی هستند و به زودی به حالت اولیه بر می گردند . شما در هر حال می توانید با پشتیبانی Radek در تماس باشید تا اطلاع دقیق تری را دریافت کنید.

محدوده ارسال سفارش در کلان شهر تهران به چه صورت است ؟

کاربران گرامی فروشگاه اینترنتی رادک، در  تمامی مناطق بیست و دو گانه تهران هر سفارشی که ثبت شود کالا ارسال خواهد شد و هزینه ثابت ارسال در تهران مبلغ ۲۰ هزار تومان و برای باقی شهرها ۳۵ هزار تومان است.  قابل ذکر است که پشتیبانان فروشگاه اینترنتی در این زمینه راهنمای شما کاربران گرامی هستند و می توانید هماهنگی و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.